دستگاه تشخیص سرطان TINY در آزمایش اوگاندا مؤثر است

.

.

به وب سایت من خوش امدید
ایمیل مدیر :

» خرداد 1399
» ارديبهشت 1399

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS
دستگاه تشخیص سرطان TINY در آزمایش اوگاندا مؤثر است
نویسنده vacumblupom@gmail.com تاریخ ارسال سه شنبه 20 خرداد 1399 در ساعت 19:20

نام آن مخفف اختصاری است که برای انتقال اندازه آن استفاده می شود ، اما محققان دانشکده مهندسی کرنل و ویل کرنل پزشکی امیدوارند که تأثیر دستگاه تشخیص سرطان سرطان در جهان در حال توسعه بسیار کوچک باشد.


تقریباً نیمی از اندازه یک جعبه ناهار ، سیستم کوچک سازی اسید نوکلئیک ایزوترمال کوچک Tiny (یا TINY) وعده داده شده است به عنوان یک آشکارکننده نقطه مراقبت از تبخال مرتبط با سارکوم Kaposi (KSHV) در تنظیمات با منبع محدود مانند زیر صحرای آفریقا آزمایش های اولیه حدود 94 درصد با روش های سنتی مطابقت داشته و نتایج به جای هفته ها در چند ساعت حاصل می شود.

TINY توسط تیمی به سرپرستی دیوید اریکسون ، استاد دانشکده مهندسی مکانیک Sibley و دکتر Ethel Cesarman ، دکتر آسیب شناسی و پزشکی آزمایشگاهی در پزشکی ویل کورنل پزشکی تهیه و تنظیم شد ، TINY اهداف خود را در اولین دور از بودجه مؤسسات ملی بهداشت انجام داد. . این تیم در نظر دارد آزمایشات گسترده را طی چند سال آینده انجام دهد.

نتایج آزمایش میدانی تیم از دستگاه در سال 2017 در اوگاندا به تفصیل در مقاله ، "یک دستگاه قابل حمل برای تعیین اسید نوکلئیک با پشتیبانی از نور خورشید ، شعله یا الکتریسیته" منتشر شده است که در 11 سپتامبر در مهندسی طبی زیست پزشکی انجام شد . رایان اسنودگراس ، دانشجوی دکترای آزمایشگاه اریکسون و آندره گاردنر ، تکنسین محقق در پزشکی ویل کورنل پزشکی ، نویسندگان اول و دوم هستند.

کاپوسی سارکوم (KS) سرطانی است که در لنفاوی یا رگهای خونی ایجاد می شود و معمولاً به صورت ضایعات روی پوست ، داخل دهان یا داخل بدن ظاهر می شود. چهار نوع بیماری وجود دارد. بیماری همه گیر یا بیماری ایدز ، KS در شبه صحرای آفریقا شایع ترین و تعریف کننده ایدز است. این بدان معناست که وقتی فردی به ویروس HIV مبتلا به KS تشخیص داده می شود ، آنها به طور رسمی ایدز دارند.

تشخیص زودهنگام منجر به نتایج بهتری می شود ، اما همیشه در جهان در حال توسعه امکان پذیر نیست ، جایی که آزمایش پاتولوژیک می تواند یک تا دو هفته طول بکشد. اریکسون گفت: "مشکلی در تشخیص آن وجود دارد." "تعدادی از موارد شبیه KS هستند ... و زمان لازم برای تشخیص سنتی ، یک تا دو هفته ، آن را سخت می کند."

TINY توانایی تولید نتایج تقریباً در 2 ساعت را نشان داده است.

اکنون TINY در نسل سوم خود ، تقویت ایزوترمال حلزونی (LAMP) را برای اندازه گیری اسید نوکلئیک انجام می دهد. این نیاز به گرم کردن نمونه تا 154 درجه دارد ، که به منبع انرژی نیاز دارد.



یکی از مهمترین مزایای TINY: این می تواند گرمای حاصل از برق ، خورشید و حتی مشعل بنزن را جمع آوری و ذخیره کند و حتی در هنگام قطع موقت برق کار کند ، که سه مورد در طول آزمایش در اوگاندا رخ داده است. انعطاف پذیری قدرت TINY از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا در بسیاری از کشورهای زیر صحرای آفریقا امکانات مراقبت های بهداشتی دسترسی به برق قابل اعتماد ندارند.

برای مطالعه ، تیم اریکسون نمونه های بیوپسی را از 71 بیمار در اوگاندا که مظنون به داشتن KS بودند ، جمع آوری و نمونه ها را با TINY و همچنین از طریق واکنش زنجیره ای پلیمراز کمی (qPCR) ، استاندارد فعلی برای تعیین اسید نوکلئیک آزمایش کرد. توافق بین TINY و qPCR 94 درصد (67 از 71) بود ، و تیم نشان داد که تمام اختلافات ناشی از محدودیت سنجش است و نه توانایی TINY.

نه تنها TINY را می توان به مکانهای دوردست برای استفاده از مراقبت از نقاط منتقل کرد ، بلکه می تواند در کلینیک ها و بیمارستان هایی که توان الکتریکی غیر قابل اعتماد هستند نیز با ارزش باشد. "هر دو برنامه می توانند تشخیص اسید نوکلئیک را قادر سازند تا به بیشتر جمعیت در [کشورهای کم درآمد و متوسط» برسد. "

سزارمان گفت: "به عنوان یک پاتولوژیست که می داند گاهی اوقات تشخیص بیماری چقدر دشوار است ،" همکاری با مهندسین که دستگاه جدیدی درخشان را اختراع کرده اند بسیار ساده است و باعث می شود تا بتوانید تشخیص کمتری از KS را در کمتر از آن انجام دهید یا از آن دور شوید. بیش از سه ساعت از زمان انجام بیوپسی. "

کارهای آینده در مورد TINY شامل گسترش آزمایش به مکان های بیشتر در آفریقا ، آمریکای جنوبی و ایالات متحده و تهیه یک برنامه تجاری سازی است. این گروه از طریق مرکز صدور مجوز فناوری کرنل درخواست حمایت از ثبت اختراع را داده است.

اریکسون و سزارمان تقریباً پنج سال پیش کار روی این دستگاه را آغاز کردند. اریکسون گفت: "جایی که ما اکنون هستیم ،" فراتر از بهترین سناریویی است که می توانستم هنگام نوشتن این پیشنهاد تصور کنم. "

و اسنودگراس ، که دو بار به آزمایش TINY در اوگاندا رفته است ، گفت: "ساختن وسیله ای بسیار مناسب است ، آن را به آنجا ببرید و ببینید که این مورد در بیماران واقعی استفاده شده است."

 http://dirstop.com/story5844697/قیمت-آکومولاتور

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





.:: ::.
عناوین آخرین مطالب بلاگ من
» Exosuit نرم چند مشترک و شخصی زمینه جدید را می شکند
» مسیر دوچرخه ساخته شده از پلاستیک بازیافت شده در هلند باز می شود
» دستگاه تشخیص سرطان TINY در آزمایش اوگاندا مؤثر است
» تخصیص بهینه منابع برای سیستم های ارتباطی پهپاد در مدیریت حوادث
» سیستم یادگیری ماشینی یکباره با گفتار و شناخت شیء مقابله می کند
» دانشمندان از شبکه های عصبی مصنوعی برای پیش بینی مواد با ثبات جدید استفاده می کنند
» با نگهبانان جدید اقیانوس آشنا شوید - چتر دریایی ربات
» قطار هیبریدی برقی بامبایر برای حفظ جاه طلبی های سبز آلمان
» محققان فیس بوک برای آموزش عوامل گفتگوی شخصی ، یک مجموعه داده ایجاد می کنند
» تحقيقات Tenable ، آسيب پذيري Peekaboo را كه بر نظارت تصويري تاثير مي گذارد ، افشا كرده است
» سوخت نشت NSA در مورد هک شدن برای استخراج رمزنگاری افزایش یافته است: گزارش
» هواپیمای بدون سرنشین پرواز "می آموزد" مانند یک پرنده بالا رود
» «پوست روباتیک» اشیاء روزمره را به روبات تبدیل می کند
» ایجاد "مجسمه های حرکتی" چاپی 3 بعدی از فیلمهای دو بعدی
» تشخیص سریع شیء در فیلم ها با استفاده از بسته بندی های مورد علاقه منطقه
» AMD بازی Ryzen خود را با تراشه های 45W بالاتر می برد
» چه چیزی باعث می شود یک بازی ویدیویی آموزشی به خوبی کار کند؟
» شیمیدانها رویکرد پایدار نسبت به جذب دی اکسید کربن از هوا نشان می دهند
» شمارش جمعیت از طریق دیوارها ، با WiFi
» آوردن هوش دستگاه به تئاتر بداهه



.:: Design By :